Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ-Δρ Μουρούτης

           Το βίντεο που θα δεις έχει μεγάλη σημασία για σένα , γιαυτό δέσμευσε χρόνο να το παρακολουθήσεις όλο.
       Η άγνοια σκοτώνει. Αυτό είναι δεδομένο. Γνώρισα τον Δρ Μουρούτη γιατί συνεργαστήκαμε σε ένα σεμινάριο που δεν ολοκληρώθηκε. Έχω διαβάσει , μελετήσει βιβλία του και ακούσει πολλές ομιλίες του. Άσχετα από την προσωπική μου γνώμη για τον άνθρωπο Μουρούτη ( Είναι ένα θέμα που με έχει έντονα προβληματίσει, από την μη ολοκλήρωση της υποχρέωσής του, για  να φέρει σε πέρας το σεμινάριο της 7-8-9 Φεβρουαρίου 2014 στον Αγ. Νικόλαο της Κρήτης και δεν έχω πάρει ακόμα απαντήσεις ούτε εγώ, αλλά και όλοι όσοι παραβρέθηκαν, με χρονική και οικονομική δαπάνη στον χώρο του σεμιναρίου, για να τον παρακολουθήσουν-σίγουρα μια απάντηση υπάρχει και την δικαιούμαστε. Έχουν δημιουργηθεί μαύρα σύννεφα και πολλές απορίες για την διακοπή και ακύρωση του σεμιναρίου. Θα ήθελα να μπορούσα να πάρω κάποιες απαντήσεις και να έχω ολοκληρωμένη και πάγια εικόνα για τον άνθρωπο αυτό. Ελπίζω κάποια στιγμή να γίνει αυτό . Μέχρι να γίνει αυτό ,θα έχω τις επιφυλάξεις μου σε διάφορα θέματα και δεν έχω ακόμα πιστέψει τα κίνητρα των δωρεάν σεμιναρίων. Έχει τον αποκλειστικό λόγο να το κάνει και μέχρι αυτή την στιγμή δεν το έχει κάνει. Πιστεύω ότι θα έχω απαντήσεις στο μέλλον). δηλώνω υπερασπιστής και πρακτικά εφαρμοστής του μηνύματος που κουβαλάει .
          Μέχρι αυτή τη στιγμή συνεχίζω να εφαρμόζω την φυτοφαγία και τελευταία την ωμοφαγία. Με έχει αγγίξει και έχει επηρεάσει την ζωή μου όσον αφορά της αποφάσεις μου πάνω στην διατροφή που για αρκετό καιρό πήγαινα εμπρός πίσω. Θεωρώ ότι όλα όσα λέει, είναι επιστημονικά τεκμηριωμένα με βαθιά πλουραλιστική γνώση και άποψη. Πιστεύω στο μήνυμα που κουβαλάει και αν ο κόσμος μπορέσει να κάνει την προσωπική αλλαγή μέσα στον εγγέφαλό του , την υπέρβαση της δημιουργίας νέων συνηθειών ζωής και όχι θανάτου , μπορεί να προλάβει ακόμα και να θεραπεύσει τις περισσότερες ασθένειες , που τον ταλανίζουν . Η βιομηχανία της ασθένειας , δίνει σιγά σιγά την σκυτάλη στην βιομηχανία της ευεξίας και αυτό είναι παρήγορο. Ο λόγος είναι ότι το κόστος για την πρόληψη που πρεσβεύει η βιομηχανία της ευεξίας, είναι πολλαπλάσια μικρότερο του κόστους της βιομηχανίας της ασθένειας ( Ιατρική-Νοσοκομεία- Φαρμακεία κ.λ).  
         Ο επιστήμονας λοιπόν Μουρούτης, είναι καταξιωμένος μέσα στην συνείδησή μου και νομίζω ότι είναι ένας επαναστάτης. Όλοι εμείς, που τυχαίνει να έλθουμε σε επαφή με κάποιον τρόπο, με την κίνηση ζωής που κάνει , θα πρέπει να μπούμε σε διαδικασία έρευνας  , η οποία συνεπάγεται εφαρμογή στο ημερήσιο πρόγραμμά μας των βασικών αρχών ευεξίας. 
    Ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, θα μπορέσουν να διαλυθούν τα μαύρα σύννεφα που σκεπάζουν την προσωπική του εικόνα απέναντί μου, δεν σταματάω να προωθώ και να εφαρμόζω τις παραινέσεις του . 

Γιώργος Αλέξης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου