Σελίδες

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ- NET WORK MARKETING MADE IN GREECE(CRETE)

Στο σημείο αυτό της διαδρομής μας , πάνω στην εμβριακή ανάπτυξη της εταιρείας μας BioCretanLife  (BCL), θέλουμε να γνωστοποιήσουμε την πρόθεσή μας, για ανάπτυξη πάνω σε συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο γνωρίζουμε πολύ καλά , τώρα και 11 χρόνια. Πρόκειται για το μοντέλο του δικτυακού μάρκετινγκ, το οποίο αναγνωρίζεται από πολλούς ειδικούς και πετυχημένους επιχειρηματίες, σαν ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα επιχειρηματικά μοντέλα στον κόσμο.
      Με δεδομένη την επιχειρηματική μας εμπειρία πάνω στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου επιχειρηματικού μοντέλου , σε συνεργασία με την γηραιότερη δικτυακή εταιρεία στον κόσμο και με το δεδομένο ότι όλες οι εταιρείες που αναπτύσσονται επίσημα στην Ελλάδα είναι ξενόφερτες με προϊόντα κυρίως πάνω στα καλλυντικά , σε προϊόντα καθημερινής χρήσης, συμπληρώματα διατροφής κ.λ. , σκεφτήκαμε , γιατί όχι να μην αναπτύξουμε το συγκεκριμένο μοντέλο με Ελληνικά (Κρητικά) , παραδοσιακά, βιολογικά προϊόντα!! Ετσι ξεκινώντας την επιχείρησή μας με συνεργάτες αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα , σιγά σιγά οργανώνουμε το business plan της νέας δικτυακής εταιρείας με την επωνυμία helway(hellas way) Έλληνικός τρόπος. Τα προϊόντα τα οποία ξεκινούν με την έναρξη των εργασιών του νέου μοντέλου θα είναι κάποια δικής μας παραγωγής και κάποια σε παραγωγή φασόν με την εγγύηση και την σφραγίδα της εταιρείας. Το πλάνο ανάπτυξης θα ανακοινωθεί προσεχώς μαζί με το οικονομικό πρόγραμμα αμοιβών των επιχειρηματιών συνεργατών, καθώς και το site που θα μπορούν οι ανεξάρτητοι επιχειρηματίες να διαχειρίζονται , έχοντας στην κατοχή τους την δικαιοχρησία (fransise) με το εφάπαξ ποσόν 21  €. Στο σημείο αυτό να τονίσουμε ότι κυκλοφορούν πολλές εταιρείες που δουλεύουν σαν πυραμίδες , χωρίς προϊόντα και υπηρεσίες , χωρίς παραστατικά, χωρίς έδρα στην Ελλάδα και χωρίς να είναι εγγεγραμμένες στον σύνδεσμο άμεσων πωλήσεων Ελλαδος και κατά συνέπεια είναι παράνομες. Εφιστούμε την προσοχή σας πάνω σε αυτά τα θέματα , γιατί ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται.  Από την μεριά μας ακολουθούμε όλες τις νόμιμες διαδικασίες ώστε τα πάντα να είναι νόμιμα και με βάση τις αρχές των άμεσων πωλήσεων. Μόλις όλα θα είναι έτοιμα θα ανακοινώσουμε την επίσημη έναρξη των εργασιών . Μέχρι τότε θα λειτουργούμε όπως τώρα με τον συμβατικό τρόπο και με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Παραθέτουμε την γνώμη του ROBERT KIYOSAKI (ΦΤΩΧΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣ -ΠΟΥΣΙΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣ) για το συγκεκριμένο μοντέλο ,ώστε να αρχίσει η ενημέρωση εκείνων που δεν γνωρίζουν και εκείνων που έχουν λανθασμένη εικόνα .



Τι ακριβώς είναι το Δικτυακό Μάρκετινγκ;

Από το βιβλίο του ROBERT KIYOSAKI (Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ) σελίδα 71

"Εχω ήδη πει ότι δεν συμμετείχα ποτέ στο δικτυακό μάρκετινγκ, όμως γνωρίζω κάποιον που το έχει κάνει και τον οποίο προσκάλεσα να συμμετάσχει στην συγγραφή αυτού του βιβλίου , για να μοιραστεί μαζί μας ορισμένες απόψεις του. 
   Ο φίλος μου , ο John Fleming , ξεκίνησε στη ζωή του ως αρχιτέκτονας (κάποτε δούλευε για την θρυλική εταιρεία Mies van der Rohe), και αυτός είναι ένας από τους λόγους  για τον οποίο θαυμάζω την προσέγγισή του στο δικτυακό μάρκετινγκ: Μεταφέρει το ίδιο πάθος για την πρακτική σχεδίαση και την λειτουργική κατασκευή στον συγκεκριμένο επιχειρηματικό τομέα. Με άλλα λόγια, είναι ένας άνθρωπος ο οποίος εκτιμά την αξία κατασκευών που αντέχουν.
   Ο John αποτυπώνει σε αυτές τις σελίδες τα περίπου σαράντα χρόνια πείρας του στο δικτυακό μάρκετινγκ. Τώρα είναι ιδιοκτήτης και διευθυντής της δικής του εταιρείας, ενώ έχει αναλάβει πολλές διευθυντικές θέσεις άλλων εταιρειών, όπως η δεκαπενταετής υπηρεσία του σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο αξιοσέβαστες εταιρείες του χώρου ως τοπικός αντιπρόεδρος και έπειτα ως αντιπρόεδρος στρατηγικής, εκπαίδευσης και ανάπτυξης πωλήσεων. Επίσης συμμετέχει ενεργά σε διάφορες εμπορικές ομάδες αυτού του επιχειρηματικού χώρου. Το 1997 , το ίδρυμα DIRECT SELING EDUCATION FOUNDATION απένειμε στον John την υψηλότερη τιμητική διάκριση, το βραβείο CIRCLE OF HONOR AWARD. Σήμερα ο John είναι εκδότης και αρχισυντάκτης του Direct Selling News,  ένα ευυπόληπτο εμπορικό περιοδικό που απευθύνεται σε υπεύθυνους άμεσων πωλήσεων και δικτυακού μάρκετινγκ.

            Robert :John , για τους αναγνώστες που δεν γνωρίζουν ήδη, τι ακριβώς είναι το δικτυακό μάρκετινγκ και τι ενδιαφέρον έχει;
            John : Το δικτυακό μάρκετινγκ υπάρχει σε διάφορες μορφές από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα. Όσο απλή είναι η βασική ιδέα , άλλο τόσο είναι καταπληκτική : αντί να πληρώνεις τσουβάλια λεφτά σε κάθε είδους επαγγελματικές εταιρείες και δίκτυα μάρκετινγκ ή υπηρεσίες, γιατί να μην πληρώνεις τους ανθρώπους που τα λατρεύουν απλώς για να πληροφορήσουν  τους άλλους γι’ αυτά;  
            Αυτό ακριβώς κάνει μια εταιρεία δικτυακού μάρκετινγκ: επιστρέφει ένα μέρος από κάθε πώληση στους ανεξάρτητους αντιπροσώπους, οι οποίοι συνήθως είναι οι πιο δεσμευμένοι και ενθουσιώδεις καταναλωτές.
            Robert: Ας κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου για λίγο. Πως μπορεί να λειτουργεί αυτό; Θέλω να πω , μπορεί στην πραγματικότητα ένα τσούρμο απλοί άνθρωποι που δεν είναι εκπαιδευμένοι πωλητές να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό και να κάνουν αξιόλογες πωλήσεις;
            John: Στην πραγματικότητα , αυτό είναι το ωραίο.  Όπως  γνωρίζει κάθε επαγγελματίας του μάρκετινγκ , παραγωγός του Χόλιγουντ, και επιχειρηματικός κολοσσός , η πιο ισχυρή μορφή προώθησης στον κόσμο είναι η διάδοση σε προσωπικό επίπεδο, από στο μα σε στόμα . Γι’ αυτό και οι παραγωγοί τηλεοπτικών διαφημίσεων ξοδεύουν εκατομμύρια  για να προσλάβουν ηθοποιούς οι οποίοι μιλούν όπως η μάνα σου : μιμούνται τη διάδοση σε προσωπικό επίπεδο, από στόμα σε στόμα.
            Στο δικτυακό μάρκετινγκ χρησιμοποιούμε ακριβώς αυτό. Η πραγματική ισχύς του μοντέλου (αυτ’ο που εσύ Robert αναφέρεις ως αξιόπιστη) είναι ότι ως αντιπρόσωπος δεν πληρώνεσαι μόνο προμήθειες για τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται από τους ανθρώπους που έχεις προσεγγίσει εσύ, αλλά συχνά και για προϊόντα που αγοράζονται από τους ανθρώπους που εκείνοι με τη σειρά τους, προσεγγίζουν, άμεσα ή έμμεσα και αυτό μπορεί να αποδώσει καλά.
            Το ερώτημα λοιπόν : λειτουργεί  αυτό; Γνωρίζεις την απάντηση : Οι άμεσες πωλήσεις –δικτυακό μάρκετινγκ- αποφέρουν εύκολα περισσότερα από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις παγκοσμίως, το οποίο αντιστοιχεί περίπου στο μέγεθος της οικονομίας της Νέας Ζηλανδίας, του Πακιστάν  ή των Φιλιπίνων. ( Συχνά περιγράφω αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο και με τους δύο όρους «άμεσες πωλήσεις» και « δικτυακό μάρκετινγκ», επειδή σήμερα οι περισσότερες εταιρείες άμεσων πωλήσεων υιοθετούν μια στρατηγική δικτυακού μάρκετινγκ. Ωστόσο , για τους σκοπούς αυτού του βιβλίου , θα χρησιμοποιώ μόνο τον όρο «δικτυακό μάρκετινγκ» στις αναφορές μου.)
            Ένας από τους λόγους  για τους οποίους οι συνολικές πωλήσεις από το δικτυακό μάρκετινγκ εξακολουθούν να αυξάνονται , είναι επειδή πρόκειται για μια κατάσταση κερδίζω-κερδίζεις. Η εταιρεία αποκτά ένα καταπληκτικό επίπεδο διείσδυσης στην αγορά και πληροφόρησης των πελατών, το οποίο θα ήταν πολύ δαπανηρό να επιτευχθεί με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Και ο ανεξάρτητος αντιπρόσωπος έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει μια αξιόλογη χρηματορροή. Πως; Αξιοποιώντας τη δύναμη των διαπροσωπικών σχέσεων, από στόμα σε στόμα , για να δομήσει ένα καλό δίκτυο που θα εκπροσωπεί τη γραμμή προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας.
            Robert, μίλησες για ένα επιχειρηματικό τεταρτημόριο του επιχειρηματία στο οποίο χρειάζονται τουλάχιστον 500 υπάλληλοι. Στο δικτυακό μάρκετινγκ , δεν προσλαμβάνεις υπαλλήλους, αλλά «σπονσοράρεις» (υποστηρίζεις) ιδιώτες οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι αντιπρόσωποι. Και εδώ όμως ισχύει η ίδια οικονιμική δυναμική: όταν το δίκτυό σου των ανεξάρτητων αντιπροσώπων αυξηθεί στους 300, 400, 500 , τότε θα έχεις μια αξιόλογη εταιρεία που παράγει σημαντικό υπολειμματικό εισόδημα.

Τι λένε οι άλλοι για το δικτυακό μάρκετινγκ

            Όπως λέει και ο John , το μοντέλο είναι ισχυρό επειδή λειτουργεί-και δεν είμαστε οι μόνοι που το λέμε αυτό.
            Ο Tom Peters, ο θρυλικός ειδήμονας στην διοίκηση , και συγγραφέας του κλασικού μπεστ –σέλερ In Search of Excellence ( Σε αναζήτηση της τελειότητας) , περιγράφει το δικτυακό μάρκετινγκ ως «η πρώτη πραγματικά επαναστατική στροφή στο μάρκετινγκ από την έλευση του ¨σύγχρονου¨ μάρκετινγκ στην Procter and Gamble και στο Harvard Business School πριν περισσότερα από πενήντα χρόνια».
            Η αυξανόμενη επιτυχία του δικτυακού μάρκετινγκ έχει αναφερθεί σε έντυπα όπως τα Forbes, Fortune, Newsweek, TIME, U.S. News & World Report, USA Today. The new York Times και The Wall Street Journal. Πριν από πενήντα χρόνια , δεν θα βρίσκατε ούτε ένα από τα παραπάνω έντυπα που να μιλά θετικά για τον συγκεκριμένο επιχειρηματικό τομέα. Τώρα , διαβάστε τι γράφτηκε σε ένα πρόσφατο τεύχος του Fortune για το δικτυακό μάρκετινγκ:
Σήμερα , το δικτυακό μάρκετινγκ αναγνωρίζεται από πολλούς ειδικούς και πετυχημένους επιχειρηματίες ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα επιχειρηματικά μοντέλα στον κόσμο.

«Το όνειρο κάθε επενδυτή…. Το μυστικό του επιχειρηματικού κόσμου που γνωρίζουν λίγοι…… ένας επιχειρηματικός τομέας με σταθερή ετήσια αύξηση, υγιείς χρηματορροές, υψηλή απόδοση επενδεδυμένου κεφαλαίου και μακροπρόθεσμες προοπτικές για παγκόσμια επέκταση.»
            Οι Warren Buffet και Richard Branson είναι δύο εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι. Ο Buffet οδηγεί ένα ημιφορτηγάκι και ζεί στην  Ομάχα. Ενώ ο Branson έχει τη δική του αεροπορική εταιρεία και ζει στο δικό του νησί στις Βρετανικές παρθένους νήσους. Όμως έχουν τρία κοινά. Είναι και οι δύο  δισεκατομμυριούχοι .Είναι και οι δύο εξαιρετικά πρακτικοί άνθρωποι. Και έχουν και οι δύο εταιρείες δικτυακού μάρκετινγκ.
            Σας λέει κάτι αυτό;
Citigroup, Jockey, LOreal , Mars και Unilever:  Μπορείτε να μαντέψετε τι έχουν κοινό; όλες έχουν βουτήξει στα νερά του δικτυακού μάρκετινγκ- σε ορισμένες περιπτώσεις , μάλιστα, έχουν βουτήξει αρκετά βαθιά.
            Σήμερα , το δικτυακό μάρκετινγκ αναγνωρίζεται από πολλούς ειδικούς και πετυχημένους επιχειρηματίες ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα επιχειρηματικά μοντέλα στον κόσμο.΄΄


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου